یک تهویه مطبوع که با یک هواکش کار می کند انتخاب خوبی برای مناطق گرمتر از جمله جنوب، جنوب غربی و بخشی از کالیفرنیا است.
سیستم تهویه هوا چیست؟

مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟سیستم هوای سازنده هوا
مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟سیستم هوای سازنده هوا


کمپرسور به داخل کویل خنک کننده متصل می شود، کمپرسور مبرد را به عقب و جلو پمپ می کند، گرما و رطوبت را از داخل درون استخراج می کند. این انتقال گرما را به خارج از منزل منتقل می کند. هوای گرم در هوای داخل کولر خنک کننده داخلی تحت فشار قرار می گیرد، سپس در تمام خانه شما خنک و پخش می شود.
یک هواگیر کار می کند؟

هوای تهویه مطبوع با ظرفیت و امتیاز کارایی مطابقت دارد و تهویه مطبوع هوا در خانه شما پخش می شود. یک دستگیره هوا شامل یک سیم پیچ داخلی و یک فن دمنده است که با امکان اضافی از یک بخاری بخاری کمکی می باشد. دستگیره های هوا Trane در دسترس هستند با موتور های تک و یا متغیر سرعت. مدل های متغیر سرعت برای شروع نرم، ویژگی های کنترل رطوبت بالا و ۱۲ سطح انتخابی از ظرفیت جریان هوا، و همچنین حالت راحتی افزایش، سیستم هوای راحت R ™ شناخته شده است.
یک سیستم تصفیه هوا و ترموستات را به سیستم خود اضافه کنید

یک پاک کننده هوا بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم راحتی خانه است. یک تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار و آلاینده ها را از هوا که شما نفس می کشد، و قالیچه و مبلمان خانه خود را نیز تمیز نگه می دارد. گرده گل، گرد و غبار، حباب حیوانات، دود و غیره، می تواند به کاهش حساسیت و ناراحتی آسم کمک کند. یک سیستم فیلتراسیون Trane CleanEffects ™ تا ۹۹٫۹۸٪ مؤثر است.

مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟سیستم هوای سازنده هوا

ترموستات کنترل سیستم راحتی خانه شما را کنترل می کند. ترانزیستورهای دیجیتالی ترانزیستور قابل برنامه ریزی Trane به شما کنترل دقیق دما را می دهند و به شما امکان برنامه ریزی نیازهای گرمایش و خنک سازی خود را بسته به فعالیت ها و برنامه های روزانه خود می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید