سیستم تهویه مطبوع + هواساز
برای پیدا کردن یک سیستم همسان برای خانه مناسب، با یک فروشنده تماس بگیرید.
سیستم تهویه مطبوع و کوره یک سیستم همگانی محبوب در شمال شرقی، غرب میانه و برخی از مناطق جنوب است.
سیستم تهویه هوا چیست؟

مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟هواساز
مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟هواساز

کمپرسور به داخل کویل خنک کننده متصل می شود، کمپرسور مبرد را به عقب و جلو پمپ می کند، گرما و رطوبت را از داخل درون استخراج می کند. این انتقال گرما را به خارج از منزل منتقل می کند. هوای گرم در هوای داخل کولر خنک کننده داخلی، که در آن سرد شده و سپس در داخل خانه شما توزیع می شود، تحت فشار قرار می گیرد.

برای ارائه بالاترین راندمان سیستم، عملکرد و کنترل آب و هوا، یک کویل خنک کننده داخلی باید با اندازه و مطابقت داشته باشد. برای اطمینان بهینه، یک کویل Trane با سیستم Trane خود استفاده کنید.
هواساز چیست؟

هواساز Trane منحصر به فرد طراحی شده برای ارائه حداکثر حرارت با حداقل استفاده از سوخت. و آنها برای خودشان فکر می کنند. توابع کنترل اصلی کوره در یک سیستم میکرو الکترونیک که مانیتور شیر ترموستات و گاز را کنترل می کند، کنترل دقیق دما را تضمین می کند.
به سیستم راحتی خانه خود اضافه کنید

هوا پاک کننده بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم راحتی خانه، فیلتر کردن گرد و غبار و آلاینده ها از هوا که شما نفس می کشید، و نگه داشتن فرش و لوازم خانگی خود را نیز تمیز. گرده گل، گرد و غبار، حباب حیوانات، دود و غیره، می تواند به کاهش حساسیت و ناراحتی آسم کمک کند. یک سیستم فیلتراسیون Trane CleanEffects ™ تا ۹۹٫۹۸٪ مؤثر است.

با ارائه مقدار مناسب رطوبت و جلوگیری از شرایط خشک هوا، مرطوب کننده می تواند به کاهش علائم آلرژی و پوست خشک و همچنین کاهش میزان استاتیک برق کمک کند.

یک ترموستات کنترل سیستم راحتی خانه شما را می دهد. ترانزیستورهای دیجیتالی ترانزیستور قابل برنامه ریزی Trane به شما کنترل دقیق دما را می دهند و به شما امکان برنامه ریزی نیازهای گرمایش و خنک سازی خود را بسته به فعالیت ها و برنامه های روزانه خود می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید