یک پمپ گرما همراه با یک دستگیره هوا بسیار محبوب در مناطق گرم و مرطوب کشور است.

پمپ حرارتی + سیستم های هماهنگ کننده هوا
برای پیدا کردن یک سیستم همسان برای خانه مناسب، با یک فروشنده تماس بگیرید.

مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟پمپ حرارتی
مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟پمپ حرارتی


پمپ گرما چیست؟
بر خلاف یک کوره، یک پمپ گرما باعث سوختن سوخت برای گرما نمی شود. این به سادگی با استفاده از برق برای انتقال حرارت از یک مکان به مکان دیگر. یک پمپ گرما یک روش کارآمد برای صرفه جویی در خانه در تابستان است و زمستان آن را گرم می کند.
یک هواگیر کار می کند؟

مطابق با ظرفیت و رتبه بندی بهره وری با پمپ گرما، کارکنان هوا گردش هوا هوا در سراسر خانه شما. یک دستگیره هوا شامل یک سیم پیچ داخلی و یک فن دمنده است که با امکان اضافی از یک بخاری بخاری کمکی می باشد. دستگیره های هوا Trane در دسترس هستند با موتورهای تک، چند و یا سرعت متغیر. مدل های متغیر سرعت برای شروع نرم، ویژگی های کنترل رطوبت بالا و ۱۲ سطح انتخابی از ظرفیت جریان هوا، و همچنین حالت راحتی افزایش، سیستم هوای راحت R ™ شناخته شده است.
به سیستم راحتی خانه خود اضافه کنید

یک پاک کننده هوا بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم راحتی خانه است. یک سیستم تصفیه هوای Trane CleanEffects ™ تا ۹۹٫۹۸٪ با فیلتر کردن گرد و غبار و آلاینده ها از هوا که نفس می کشید موثر است. اضافه کردن یک تمیزکننده هوا همچنین می تواند باعث کاهش گرده، پرورش حیوانات خانگی، گرد و غبار و دود در خانه شما شود.

ترموستات کنترل سیستم راحتی خانه شما را کنترل می کند. ترانزیستورهای دیجیتالی ترانزیستور قابل برنامه ریزی Trane به شما کنترل دقیق دما را می دهند و به شما امکان برنامه ریزی نیازهای گرمایش و خنک سازی خود را بسته به فعالیت ها و برنامه های روزانه خود می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید