پمپ گرما چیست؟
بر خلاف یک کوره، یک پمپ گرما باعث سوختن سوخت برای گرما نمی شود. این به سادگی با استفاده از برق برای انتقال حرارت از یک مکان به مکان دیگر. یک پمپ گرما یک روش کارآمد برای صرفه جویی در خانه در تابستان است و زمستان آن را گرم می کند.

مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟
مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟
مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟

مبانی سیستم تهویه مطبوع را بشناسید؟

برای ارائه بالاترین راندمان سیستم، عملکرد و کنترل آب و هوا، یک کویل خنک کننده داخلی باید با اندازه هماهنگ شده و با پمپ گرمای خود رتبه بندی شود. برای اطمینان بهینه، یک کویل Trane با سیستم Trane خود استفاده کنید.


کوره چیست؟

کوره Trane منحصر به فرد طراحی شده برای ارائه حداکثر حرارت با حداقل استفاده از سوخت. و آنها برای خودشان فکر می کنند. توابع کنترل اصلی کوره در یک سیستم میکرو الکترونیک که مانیتور شیر ترموستات و گاز را کنترل می کند، کنترل دقیق دما را تضمین می کند.


به سیستم راحتی خانه خود اضافه کنید

یک پاک کننده هوا بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم راحتی خانه، فیلتر کردن گرد و غبار و آلاینده ها از هوا است که نفس می کشید، و نگه داشتن فرش و لوازم خانگی خود را پاک کن. یک سیستم تصفیه هوای Trane CleanEffects ™ تا ۹۹٫۹۸٪ مؤثر است و می تواند به حذف گرده، گرد و غبار، پرتقال حیوانات و دود از هوا کمک کند.با ارائه مقدار مناسب رطوبت و جلوگیری از شرایط خشک هوا، مرطوب کننده می تواند به کاهش پوست خشک و کاهش میزان استاتیک کمک کند.ترموستات کنترل سیستم راحتی خانه شما را می دهد. ترانزیستورهای دیجیتالی ترانزیستور قابل برنامه ریزی Trane به شما کنترل دقیق دما را می دهند و به شما امکان برنامه ریزی نیازهای گرمایش و خنک سازی خود را بسته به فعالیت ها و برنامه های روزانه خود می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید