به گزارش خبرنگار تاسیسات مکانیک ، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اتاق بازرگانی ایران و روسای اتحادیه‌ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی افتتاح گردید.

شانزدهمین دوره از این نمایشگاه با حضور ۴۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از کشور های ایتالیا، چین، صربستان، کره جنوبی، آلمان، ترکیه، سوئد، سوئیس، ژاپن، آمریکا، هند، نروژ، اسپانیا، بلژیک، لهستان آغاز بکار کرده است.این نمایشگاه پنج بخش تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی، تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی، تولیدکنندگان تاسیسات، تولید کنندگان لوازم برقی و الکترونیکی و تجهیزات جانبی شرکت کرده اند.همچنین قرار است در این دوره از نمایشگاه چند هیأت تجاری از کشورهای خارجی برای انجام مذاکرات اقتصادی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

گزارش از نمایشگاه بین المللی تاسیسات
گزارش از نمایشگاه بین المللی تاسیسات

نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران  IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد. این نمایشگاه طی چهارده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده و در سال گذشته با حضور ۵۰۷ شرکت صنعتی از ۳۰ کشور جهان در فضایی به مساحت ۳۰۵۴۷ متر مربع برگزار شده است. شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران حوزه تأسیسات را در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم می‌آورد.

در پایان سومین از نمایشگاه، روز جمعه شاید فرصت خوبی بود برای فعالان حوزه صنعت که با مراجعه به غرفه های مورد نظرشان نیازهای صنعتی شان را برطرف کنند. این نیازها میتواند مطالعه بر روی محصولات نمایشگاه باشد یا خرید و تهیه ی آن.امروز به لحاظ کمی تعداد مراجعان بیش از روزهای دیگر نمایشگاه بود.فردا روز پایان نمایشگاه تاسیسات است. برای جمع بندی از آنچه که در این چهار روز برای نمایشگاه گذشت فردا شنبه ششم آبان فرصت خوبی برای بررسی تحلیلی نمایشگاه تاسیسات ایران است.مشهور است که در شش دهه گذشته در این حوزه، تاسیسات قلب ساختمان است. نمایشگاه آن هم جلوه گاه تپش این قلب است. از فردای پس از نمایشگاه باید دید تا نمایشگاه هفدهم ضربان آن چگونه میزند.

دیدگاهتان را بنویسید